יום חמישי, י”ז ניסן התשפ”ד
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טופס מכירת כלים לנכרי – כפתרון זמני למתקשים לטבול הכלים

שימו לב! מילוי הטופס שלמטה הינו פתרון יפה כל זמן שנבצר להטביל את הכלים.  ואז מותר למוכרו לגוי ולהשאיל ממנו.   לאחר שתעבור התקופה יש לטבול את הכלים.   הטופס נערך ע”י הרב מאיר אהרון שליט”א – בית דין הלכה ומשפט.

אני הרשום מטה מייפה בזה את כוחו של הרב מאיר אהרן . או שלוחו ו לכל מי שיבוא מטעמו.

למכור, לתת מתנה או להשאיל לכל מי שירצה את הכלים שצירפתי לשטר זה בכל דרך קניין שהוא מועיל עפ”י דין תורה הן בקנין כסף הן בקנין שטר הן בקנין אגב והן בקנין חליפין סיטומתא וקנינים אחרים המועילים עפ”י דין תורה ועפ”י חוקי המדינה בכל הקנינים או באחד מהם או בחלק מהם.

המקבל יסכים להשאיל להרשום מטה את הכלים הרשומים כאן על מנת להשתמש בהם, המקבל יוכל להשתמש בכלים אלו אך בלי לפגוע באפשרות השימוש של הרשום מטה ולא ישתמש בהם בשעות שהכלים משמשים את הרשום מטה.

על הפרת התנאים יותנה עם המקבל בבירור באופן המועיל עפ”י דת ולהבדיל עפ”י חוקי המדינה.

עוד הותנה כי רשות ביד הרשום מטה לקנות מחדש כל כלי וכלי בשעה שירצה אם יעשה קנין כל שהוא החל מעשרים וארבע שעות לאחר נתינת ייפוי הכח למקבל.

עוד הותנה שאם ינזקו הכלים בידי כל גורם שהוא, המקבל מוחל על זכותו לתבוע את נזקי הכלים.   עוד הותנה כי הקניינים והתנאים במתנה או במכירה יחולו באופן המועיל הן לפי דין תורתנו הקדושה והן עפ”י חוקי המדינה או אפילו כפי אחד מהם.    וכל לשון שיש בה ספק במכירה או במתנה או בהשאלה יתפרש לקיום המכירה והמתנה והשאלה ולא לפי אלה.  פעולת המכירה או המתנה תחול על כל כלי וכלי בפני עצמו, ואם יחול ביטול כלשהו על כלי מסוים לא תתבטל מכירת או מתנת שאר הכלים הכלולים במכירה או במתנה או בהשאלה הכתובים כאן.

בשלב זה לא ניתן עוד למכור כלים באתר - בברכת פסח כשר ושמח!

ההרשמה התבצעה וצוות הללויה ירשום את האותיות בספר עבור החיילים הגיבורים שלנו. יחד ננצח.

שימו לב!

כדי לכתוב ספר תורה וכדי להמשיך ולעמול אנו זקוקים לעזרתכם

השקיעו מספר דקות והוסיפו זכויות לעם ישראל