
ממשיכים קדימה! אכלוס בית הכנסת “אחוזת הנשיא”.
דווקא בעיצומה של המלחמה שהיא מלחמה עצומה בין קודש לחול. דווקא עכשיו עם ישראל משקיע בצדקה האמיתית. בניית היהדות ובית התפילה. צדקה תציל ממוות אינה רק סיסמא. זוהי דרך חיינו. חיים לא של ניסים מקריים אלא ניסים אלוקיים המושתתים על היכולת שלנו להמשיך ולבנות ולהתקדם.
הצטרפו אלינו למאמץ האמיתי של סיום האיכלוס רגע לפני שמתחילים את עבודת הקודש פנימה.
בהנחה שאין במרק בשר או מזונות שאז ברכתם שונה. גם אם שותים את המים של המרק לבדם ברכתם במקרה זה אדמה.
חזה עוף מוקפץ עם ירקות (ללא אטריות) מברכים שהכל באם הבשר טפל לירקות והעיקר באכילה זו הם הירקות אז ברכתו אדמה.
לדעת הרמ”א, וכן לדעת פוסקים ספרדים רבים (כף החיים, בן איש חי, הרב בן ציון שאול, והרב מרדכי אליהו זצ”ל) למעט הגר”ע יוסף, באם הם
אם שניהם עיקר מברכים על שניהם אם אפשר להפרידם, ואם אי אפשר להפרידם, הולכים אחר הרוב.
לדעת הרמ”א, וכן לדעת פוסקים ספרדים רבים (כף החים, בן איש חי, הרב בן ציון שאול, והרב מרדכי אליהו זצ”ל) למעט הגר”ע יוסף, באם הם
יש אומרים שברכתו מזונות. וכדי לצאת ידי הספק ובפרט מספק ברכה אחרונה, יש לאכול כזית ממאכל שברכתו וודאי אדמה, וכזית ממאכל אחר שברכתו וודאי מזונות, ולכוון

אם הוכנסו בתערובת קמח, פירורי לחם וכו’ על מנת לדבק את הקציצה או לתת טעם ברכתו שהכל. אך אם הוכנסו מרכיבים בתערובת שהם העיקר הולכים תמיד
באם מעורבים דברים אחרים עם הגבינה מברכים על מה שנחשב עיקר האכילה. ואם שניהם עיקריים מברכים על מה שהוא הרוב.
הערה : הכוונה לתות שדה, וההנחה שהתות הוא העיקר והקצפת / שמנת רק באה להטעים אותו.
פה ניתן להקדיש.
תוכן
אנו משתמשים בקובצי Cookie כדי לשפר את חווית הגלישה שלך ולנתח את תנועת הגולשים באתר. האם את/ה מסכים/ה לשימוש בקובצי Cookie?
