אכן לדעת השו”ע כלי זכוכית (חלקים) אינו פולט ולא בולע, ולכן לאחר שמדיחים אותו אין לו גדר של בשרי או חלבי אומנם לא כך היא דעת הרמ”א והפוסקים האשכנזים ההולכים לאורו, שלשיטתו בכלי זכוכית חוששים לפליטה ובליעה ואף חוששים שאינו פולט כראוי, ויוצא שאף לא ניתן להכשירו, ובכך נעשה “חלבי” או “בשרי” אפילו יותר מכלי רגיל שיכול לעבור הגעלה.
(מקורות שו”ע אור”ח תנא והרמ”א שם ונו”כ ובעוד מקומות טובא)
פה ניתן להקדיש.
תוכן
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב